انواع طرح های ورق کامپوزیت

توسطمدیریت

انواع طرح های ورق کامپوزیت

انواع طرح و مدل ورق کامپوزیت ، چه نوع ورق های کامپوزیت برای نمای ساختمان داریم؟ تنوع ورق های کامپوزیت ، رنگبندی ورق کامپوزیت ،ورق کامپوزیت طرح خش دار،ورق کامپوزیت با طرح نانو،ورق کامپوزیت با طرح سنگ،ورق کامپوزیت با طرح چوب،ورق کامپوزیت طرح آینه ای،ورق کامپوزیت طرح رنگی

انواع ورق کامپوزیت از نظر طرح به چند دسته تقسیم می‌شود.

*ورق کامپوزیت طرح خش دار

*ورق کامپوزیت با طرح نانو

*ورق کامپوزیت با طرح سنگ

*ورق کامپوزیت با طرح چوب

*ورق کامپوزیت طرح آینه ای

*ورق کامپوزیت طرح رنگی

*ورق کامپوزیت طرح خش دار، این نوع ورق کامپوزیت مقاومت خوبی در برابر خوردگی  دارد و روی سطح این ورق ها به صورت خش دار است. این نوع ورق کامپوزیت چون طرح و شکل خاصی ندارد در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد.

*ورق کامپوزیت با روکش نانو  ،در این نوع ورق کامپوزیت از پوشش نانو که به سطح رنگی ورق اضافه میشود ، این مواد نانویی باعث می شود که گرد و غبار معلق در هوا جذب ورق ها نشود و این باعث می شود که سطح ورق همیشه تمیز و براق باشد .

*ورق کامپوزیت با طرح سنگ ، پوشش روی سطح این ورق کامپوزیت تقریبا شبیه سنگ است و از این نوع ورق کامپوزیت در نمای بیرونی و داخلی استفاده می شود، با اینکه این ورق از جنس آلومینیوم است ولی شبیه به سنگ طبیعی می باشد.

*ورق کامپوزیت با طرح چوب ، ورق کامپوزیت طرح چوب طرفداران زیادی دارد، طرح های این ورق کامپوزیت همانند چوب تولید می شود و از ویژگی های خاصی برخوردار می‌باشد و به علت زیبایی و شباهت این نوع ورق کامپوزیت به چوب در نمای داخلی و خارجی استفاده می شود.

*ورق کامپوزیت آینه ای ، این نوع ورق سطحی شبیه به آینه دارد، ورق کامپوزیت آینه ای رنگ طلایی بیشترین کاربرد را در بین این نوع ورق کامپوزیت ها دارد .

*ورق کامپوزیت رنگی ، این نوع ورق کامپوزیت از نوع ورق کامپوزیت معمولی هستند که در رنگ های وسیع و متنوع تولید می‌شود.

درباره نویسنده

مدیریت administrator

دیدگاه‌ها بسته شده اند.

تماس بگیرید