نصب هندریل ساختمانی

توسطمدیریت

نصب هندریل ساختمانی

اجرای و مجری هندریل شیشه ، شرکت نصب (نصاب) هندریل،حفاظ شیشه ای ساختمان و ساختمانی در تهران و کرج، هندریل سکوریت ،  ، ساخت و جایگذاری هندریل در اماکن مسکونی تجاری ، اداری ، ویلایی ، فرئشگاه ها ، رستورانها ، برج ها و سایر سازه های ساختمانی

هندریل‌ شیشه ای

هندریل‌ شیشه ای فریم لس یک پنل یک تکه و بدون درز است که روی آن اتصالی نصب نمی‌شود یعنی هیچ اِلمان افقی ندارد و مانع دید نمی شود این حفاظ شیشه ای لبه های آن کاملا صاف و صیقلی می‌باشد و از قسمت پایین شیشه  ها توسط بسته های استیل رنگ متصل به زمین می‌شود.

حفاظ شیشه ای فریم لس خیلی ظریف و لوکس می‌باشد و قابلیت نصب در هر مکانی را دارد. شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که مقاومت این حفاظ  شیشه ای بدون قاب چقدر می‌باشد؟

قابل ذکر است که که هندریل شیشه ای فریم لس با بست های بسیار قوی به زمین متصل هستند و از مقاومت بالایی برخورد دار است.

ضخامت شیشه سکوریت معمولا ۱۰ میل در نظر گرفته می‌شود ولی به طور معمول ضخامت نرده ای شیشه ای فریم لس پس از بازدید کارشناس از محل تعیین می‌شود در هندریل شیشه ای از پایه نگهدارنده و شیشه سکوریت استفاده می‌شود .

به طور کلی دیتیل هندریل شیشه ای به اجرا در پایه هایی را شامل می‌شود که که از لحاظ دید کاملا مشهود کاربردی باشد .

انواع هندریل شیشه ای می‌توان دفنی، اکسپوز، فیکس پوینت، رو نام برد که بنا به سلیقه و نظر کارفرما، از نظر ایمنی و فضای مورد استفاده شده هرکدام از انواع حفاظ شیشه ای مورد استفاده قرار گیرد .

در واقع دیتیل نرده شیشه ای به کار فرما کمک می‌کند در انتخاب نوع محافظ شیشه ای انتخاب درستی انجام دهد اجرای هندریل شیشه ای حتما توسط تیم حرفه ای می‌بایست صورت گیرد که در اجراع انواع حفاظ های شیشه ای سابقه بالایی داشته باشند.

با توجه به تعداد بالا پروژه های مسکونی و اداری و متنوع بودن نوع آن می‌تواند هزاران مدل هندریل را در نصب تجربه کرد. هندریل شیشه ای نباید از شیشه بی‌رنگ استفاده شود.

این سازه شیشه با شیشه رنگی بسیار جذاب و زیبا می‌شود و همچنین با دکوراسیون داخلی هماهنگ کنید .

استفاده از هندریل شیشه در رستوران و کافی شاپ ایده بسیار جذابی است که می‌تواند ظاهری مدرن برای محیط مورد نظر رو ایجاد کنه.

نصب هندریل شیشه ای از تخصصی ترین قسمت های اجرای هندریل است. اگر نصب به درستی انجام نشود اجرای پروژه هم با خروجی خوبی همراه نخواهد بود و هم به لحاظ ایمنی و هم به لحاظ زیبایی ، نصب حفاظ های شیشه ای رو باید به دست متخصصان این امر سپرد . بنا بر این کار کردن با شرکت آریا نمای اترا پیش از نصب پروژه می تواند کمک و مزایای زیادی داشته باشد.

اين شركت در خصوص هندریل شیشه ای از مهندسین خبره و کار کشته استفاده می کنند تا شمارا در انتخاب محصول کار آمد تر هدایت کنند.

درباره نویسنده

مدیریت administrator

دیدگاه‌ها بسته شده اند.

تماس بگیرید