نحوه تولید و ساخت ورق کامپوزیت ساختمان

توسطمدیریت

نحوه تولید و ساخت ورق کامپوزیت ساختمان

اشنایی با ورق کامپوزیت نمای ساخانمان ، نحوه ساخت و تولید ورق کامپوزیت ، تشخیص ورق کامپوزیت خوب ، بهترین جنس و کیفیت ورق کامپوزیت نمای ساختمان (کرج – تهران)

***

ورق کامپوزیت چند لایه مجزا دارد و به طور گسترده در صنعت و ساختمان سازی استفاده میشود.این ورق از سه لایه اصلی تشکیل شده یک لایه مرکزی و دولایه پوشش داده شده.

به صورت کلی ورق کامپوزیت آلومینیوم پنل (aluminium composite panel) از مواد معدنی پلی اتیلن تشکیل میشود که در هسته ورق کامپوزیت قرار دارد و 2طرف آن از 2لایه ورق آلومینیوم میباشد.

ورق کامپوزیت با توجه به ویژگی ها و مزایایی همچون رنگ بندی نامحدود,ابعاد متنوع و سفارشی,وزن سبک و همچنین شکل پذیری آسانی که دارد امروزه به متریالی پرکاربرد در نمای ساختمان تبدیل شده.

ویزگی های ورق کامپوزیت عبارتند از:

1-وزن سبک:ورق کامپوزیت از وزن بسیار کمی برخوردار بوده که این ویژگی وزن کلی ساختمان را کاهش داده و موجب میشود در زمان وقوع زلزله ایمنی ساختمان افزایش یابد و همچنین این سبکی وزن موجب حمل و نقل آسان تر و سرعت در اجرای نمای ساختمان را موجب میگردد.

2-شکل پذیری:به دلیل منعطف بودن و شکل پذیری ورق آلومینیومی کامپوزیت,طرح های پیچیده که توسط متریال دیگر قابل اجرا نیست از ورق کامپوزیت استفاده میشود

3-تعویض آسان-پنل های ورق آلومینیومی کامپوزیت به صورت جدا و مستقل بر روی نمونه نصب میشود به همین دلیل هرگونه خرابی برای هریک از این پنل ها به وجود آید بدون خرابی و خسارت به کل نما پنل معیوب به راحتی تعویض میگردد.

4-تنوع در ابعاد و رنگ بندی:ورق کامپوزیت دارای ابعاد مختلف و رنگ بندی متوع می باشد به طوری که نیاز هر سلیقه ای را برآورده میسازد.

5-عایق صدا:یکی از مشکلات شهرهای بزرگ وجود آلودگی صوتی است.ورق کامپوزیت با قابلیت آکوستیک و نحوه اتصال آنها که فضای خالی بین پنل ها ایجاد میشود باعث خاصیت آکوستیک و عایق صدا میگردد.

6-امکان ایجاد آبندی و مقاوم در برابر فرسایش:با ایجاد شیارهای مخصوص, آب باران و برف به بیرون از نمای ساختمان هدایت میگردد همچنین در ساخت ورق کامپوزیت از ورق های آلومینیومی استفاده میشود که در برابر باران های اسیدی دارای مقاومت بالایی داردو دچار زنگ زدگی نمیشود.رنگی که برای پوشش سطح ورق کامپوزیت از آن استفاده میشود با بالاترین تکنولوژی روز دنیا تولید شده و در برابر عوامل نامساعد جوی و اشعه ماورا نورخورشید(uv) بسیار مقاوم است.

ورق کامپوزیت آلومینیومی در انواع مختلف مات و هایگلاس تولید میشود که عبارتند از:

1-ورق کامپوزیت ضد حریق

2-ورق کامپوزیت نانو

3-ورق کامپوزیت خش دار

4-ورق کامپوزیت طرح سنگ

5-ورق کامپوزیت طرح چوب معمولی و 3d

6-ورق کامپوزیت آینه ای

تشخیص ورق کامپوزیت خوب و با کیفیت مناسب کرج و تهران

ورق کامپوزیت-ورق آلومینیومی-کامپوزیت-کامپوزیت ضد حریق-کامپوزیت نانو-نمای کامپوزیت-نمای مدرن-نمای ساختمان-ساخت ورق کامپوزیت-اجرای ورق کامپوزیت-تابلو-کامپوزیت نما ساختمان-اجرای نما-طراحی نما-متریال ورق کامپوزیت-کامپوزیت شیاردار-آلومکس-سفید-نوک مدادی-دودی-کامپوزیت آینه ای-آریا نما آترا-نماسازی-کامپوزیت نما-نمای برج افق-کامپوزیت نما چوب-کامپوزیت نما سنگنما لاکچری-دیزایین نما-

درباره نویسنده

مدیریت administrator

دیدگاه‌ها بسته شده اند.

تماس بگیرید