کاربرد و مشخصات نمای فریم لس

توسطمدیریت

کاربرد و مشخصات نمای فریم لس

کاربردهای نمای ساختمان فریم لس ، بهترین نما های فریم لس چه مشخصاتی دارد؟ ، نمای فریم لس یا شیشه ای چیست؟ خصوصیات و مزایا نمای شیشه ای یا فریم لس (فرم لس) ، شرکت های معتبر نمای فریم لس چه شرایطی دارند؟ نمای شیشه ای و فریم لس ساختمان و سازه های مسکونی ، اداری و تجاری ، تنوع رنگ بندی در نمای فریم لس یا شیه ای ساختمان ، تصاویر و عکس های نمونه کارهای نمای شیشه ای ساختمان انجام شده را از ما بخواهید. ارزان ترین ، زیباترین و مناسب ترین نمای شیشه ای ساختمان

نمای فریم لس ساختمان چیست و چه کاربردی دارد؟

کاربرد شیشه بعنوان یک متریال جدا نشدنی هر ساختمان است.ارزان ترین و ساده ترین روش برای داشتن یک سطح نمای شیشه ای ، نمای فریم لس است.نمای فریم لس به عنوان یک نمای شیشه ای زیبا حداکثر استفاده از روشنای روز و نور را دارد.قابل ذکر است که استفاده از شیشه 2 یا 3 جداره یک لایه عایق حرارتی و صوتی بسیار مناسب را برای ساختمان ایجاد میکند.این نمای مدرن علاوه بر زیبایی :

– ظرافت دید سازه نگهدارنده شیشه از خارج

– امکان استفاده از بازشو در نما به صورت مخفی

– راحتی تعویض شیشه را دارد.

شایان ذکر است که نمای فریم لس به علت ظاهر زیبا که به نما میدهد در سراسر ایران بسیار پرطرفدار میباشد. سازه اصلی نما فریم لس آهن ، آلومینیوم و شیشه است.

در اجرای این نما ابتدا سطح فریم آهنی با قوطی 40*40 زیرسازی شده ، سپس فریم های آلومینیومی بر روی این شبکه بندی قرارگرفته و نصب و فیکس میشود. این فریم های آلومینیومی نگهدارنده شیشه تک و 2 یا 3 جداره میباشد. فواصل بین شیشه فریم لس از بیرون نما به حدی کم است که فریم آهنی قابل دیدن نمی باشد. استفاده از لاستیک های هواگیری و عایق بندی باعث ایزوله و یکدست شدن سطح نما می شود. اجرای نمای شیشه ای فریم لس در بنا دارای این خصوصیات میباشد:

– سطح بیرونی به صورت یکنواخت از شیشه میباشد.
– فریم های شیشه تنوع رنگ بسیار دارد.
– شیشه به آسانی نصب میشود.
– سطح عایق صوتی و حرارتی را ایجاد میکند.
– جهت آب بندی از واشر مخفی استفاده میشود.
– اجرای نمای به صورت تمام آلومینیوم هم امکان پذیر است.
– سازه نما جدا شده از سازه اصلی است

درباره نویسنده

مدیریت administrator

دیدگاه‌ها بسته شده اند.

تماس بگیرید