ورق کامپوزیت آینه ای

توسطمدیریت

ورق کامپوزیت آینه ای

ورق کامپوزیت آینه ای چیست؟ قیمت و خرید و فروش ورق کامپوزیت های آینه ای در تهران و کرج ، بهترین نوع مارک و برند ورق آینه ای کامپوزیت ، ورق آینه کامپوزیت برای نمای ساختمان ، نصب و نصاب و شرکت پخش و عمده فروشی مستقیم از تولید کننده ورق کامپوزیت آینه ای

ورق کامپوزیت آینه ای

ورق کامپوزیت طرح آینه ای در دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان استفاده می‌شود.این نوع ورق کامپوزیت در رنگ طلایی و نقره ای تولید می‌شود.از آنجا که سطح ورق کامپوزیت آینه ای خیلی صاف و صیقلی است ، نور خورشید را منعکس کرده و گرما را جذب نمی‌کند.

پوشش رنگی که نهایت روی ورق کامپوزیت اعمال میشود از بادوام ترین و پیشرفته ترین فناوری رنگ در جهان است و حداقل ۱۵ سال در مقابل نور آفتاب مقاومت خواهد داشت.

ورق کامپوزیت آینه ای یکی از انواع ورق ها می‌باشد که در نمای ساختمان استفاده شده در کارخانجات ایرانی تولید می‌شود.

ورق کامپوزیت آینه ای به علت تقاضای این محصول در رنگ های متنوع تولید شده  و پر مصرف ترین و زیبا تربن آن رنگ آینه ای طلایی می‌باشد.

ورق کامپوزیت آینه ای یکی از متریال های است که امروزه در نمای داخلی و خارجی بسیار محبوب شده و استفاده زیادی از این نوع ورق کامپوزیت می‌شود.

ورق کامپوزیت آینه ای نشان داده شده که در مقابل سخت ترین شرایط  آب و هوا مقاومت دارد و برای چند سال بدون هیچ آسیبی سالم می‌ماند.

ورق کامپوزیت آینه ای دارای مقاومت و استحکام بالایی است و از طرح های زیبا برخوردار می‌باشد و این باعث شده مخاطبین و معماران را جذب این نوع ورق بشونند.

کاربرد ورق کامپوزیت آینه ای استفاده در تایلو، سقف های دیواری، تزیین آشپزخانه ها ، بالکن ها و تزیینات فروشگاه ها می‌باشد.

درباره نویسنده

مدیریت administrator

دیدگاه‌ها بسته شده اند.

تماس بگیرید