نصب پنجره آلومینیومی ترمال بریک

توسطمدیریت

نصب پنجره آلومینیومی ترمال بریک

نصب پنجره آلومینیومی ترمال بریک در تهران و کرج ، شرکت مجری و اجرای انواع پنجره های آلومینیومی ترمال بریک ، قیمت ، هزینه و تعرفه پنجره های ترمال بریک ، بهترین نوع کارخانه سازنده و تولید کننده پنجره های ترمال بریک در ایران ، عکس و تصویر پنجره ترمال بریک ،

پنجره های آلومینیومی ترمال بریک

ترمال بریک به معنای شکست حرارتی (گرمابند و سرمبند) است که معنی ترمال بریک ایجاد عایق جهت جلوگیری از اتلاف انرژی و عدم تبادل سرما و گرما بین فضای داخلی و خارجی ساختمان است.

یکی از قابلیت های بسیار مهم پنجره های دو جداره امکان نصب روی ساختمان های قدیمی است.

مزایای پنجره های آلومینیومی ترمال بریک در تنوع و ثبات بالا در رنگ پذیری- استحکام بسیار مناسب در ابعاد بزرگ- زیبایی منحصر به فرد- پایداری در شرایط جوی مختلف- عدم دفرمگی و باقابلیت تولید با ابعاد و اشکال دلخواه میباشد که امروزه جز اولین انتخاب بسیاری از کارفرمایان و طراحان پروژه ها شده است.

پنجره های آلومینیومی ترمال بریک از پروفیل های آلومینیومی که دارای مشخصات فنی و خواص مکانیکی مناسب جهت تولید استفاده می شود.

از قابلیت های مهم دیگر پنجره های آلومینیومی ترمال بریک میتوان با استفاده از طیف رنگی مختلف جهت ست نمودن رنگ پروفیل پنره ترمال بریک با نمای داخلی و خارجی اشاره نمود که کمک بسیار زیادی به معماران جهت ایجاد فضاهای داخلی و خارجی دلخواه می نماید.

دو نوع سیستم برای بازشوهای درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک بنام:

1-      بازشوهای لولایی 2- بازشوهایی کشویی (لیفت اند اسلاید) وجود دارد.

یکی دیگر از قابلیت ها و خصوصیات پنجره های آلومینیومی ترمال بریک از بهترین پروفیل مصرفی- با ابعاد بسیار بزرگ و با استحکام بالا و امکان استفاده از شیشه های سکوریت- لمینت- دو و سه جداره- تنوع رنگی بالا با استفاده از انواع رنگ های پودری- استفاده از لاستیک های ای پی دی ام جهت آب بندی و هوا بندی- استفاده از یراق آلات متنوع- ایجاد درب و پنجره هایی با اشکال نامنظم و منحنی (بدون هیچگونه محدودیتی در ابعاد) میتوان اشاره نمود.

درباره نویسنده

مدیریت administrator

دیدگاه‌ها بسته شده اند.

تماس بگیرید