نمای کامپوزیت چیست ؟

توسطمدیریت

نمای کامپوزیت چیست ؟

نمای کامپوزیت چیست ؟ نمای کامپوزیت چه کاربردی دارد؟ مقاله در زمینه نمای کامپوزیت ، نقش نمای کامپوزیت در زیبایی ساختمان و سازه های اداری ، مسکونی ، تجاری و ، دانشگاه ها ، مدارس و آموزشگاه ها و مراکز صنعتی ، نقش نمای کامپوزیت در زلزله

نمای کامپوزیت چیست؟

وقتی از نمای کامپوزیت صحبت می کنیم باید بدانیم که دقیقا از چی حرف میزنم. ورق کامپوزیت بیشتر برای نمای خارجی ساختمان و سازه ها به کار می‌رود ولی با این حال در نمای و دکوراسیون داخلی هم استفاده می‌شود.

بارها موارد کاربرد انواع ورق کامپوزیت نما را در بیرون ساختمان مشاهده کردید و شاهد زیبایی نمای ساختمان بودید.

نمای کامپوزیت در کشور آلمان مورد استفاده قرار گرفت اما رفته رفته با توجه به زیبایی و کاربرد منحصر به فردش به سایر کشورها جهان رواج پیدا کرد.

نمای کامپوزیت در انواع ساختمان های مسکونی و تجاری کاربرد فراوان دارد و به صورت نما ، دیوار و سقف کاذب استفاده می شود.

نمای کامپوزیت یکی از مهم ترین نماهای ساختمانی است که در تمام کشور به اصلی ترین نما تبدیل شده است. سهولت و دسترسی ورق کامپوزیت یکی از مزایای نمای کامپوزیت است.

نمای کامپوزیت نسبت به سایر نماها از هزینه نصب و اجرای پایینی برخوردار می باشد.

زمان اجرای نمای کامپوزیت بسیار کوتاه می باشد و با سهولت این اجرا انجام می شود.

طرح های مختلف و متنوع ورق کامپوزیت باعث شده تا تمام سلیقه ها را در بر گیرد.

نمای کامپوزیت در مقابل زلزه مقاوم بوده . نمای کامپوزیت به علت دارا بودن سطح صاف و صیقلی ، اشعه خورشید را بازتاب می کند و گرما را جذب نمی‌کند.

نصب نمای کامپوزیت به روش های مختلف اجرا میشود. برای استفاده و اجرا نما کامپوزیت حتما از متخصصین مشاوره بگیرید تا بتوانید نمای مناسبی را برای پروژه خود داشته باشید.

درباره نویسنده

مدیریت administrator

دیدگاه‌ها بسته شده اند.

تماس بگیرید