ورق کامپوزیت چیست ؟

توسطمدیریت

ورق کامپوزیت چیست ؟

ورق کامپوزیت چیست و چه کاربردی دارد؟ نقش ورق کامپوزیت در نمای ساختمان مسکونی ، اداری و تجاری ، بهترین نوع ورق کامپوزیت کدام است؟ مرکز خرید و فروش ورق کامپوزیت در تهران و کرج کجاست؟ استفاده ها و مزایای ورق کامپوزیت در سازه و ساخت و ساز ، تاریخچه ورق کامپوزیت ، ویژگی های ورق کامپوزیت ، رنگ بندی ورق کامپوزیت

ورق کامپوزیت

ورق کامپوزیت از جنس آلومینیوم است و با توجه به داشتن ویژگی های بسیار خوب و کیفیت بالا و منحصر به فرد بودن در خیلی از طراحی های ساختمان استفاده می شود . 

ورق کامپوزیت از مصالح محبوب و مورد استفاده در نمای ساختمان ، مخصوصا نمای ساختمان اداری و تجاری است .

ورق کامپوزیت اولین بار در کشور آلمان تولید و عرضه شد. این ورق ها هیچ گونه محدودیتی در طراحی و اجرا ندارد ،چون از شکل پذیری و انعصاف بالایی برخوردار است. با شروع عصر مدرن ساختمان ها و علاقه انسان ها به ساخت ساختمان های بلند مرتبه متریال سنتی دیگر پاسخ گو نیاز ساختمان های بلند مرتبه نبود.

ورق کامپوزیت به دلیل سبکی و ویژگی خاصی که دارند از  بهترین متریال نمای ساختمانی بلند مرتبه به شمار می رود.

از ویژگی  های ورق کامپوزیت مقاومت بالا در مقابل تعغیرات آب و هوا است .وجود پلی اتیلن فشرده در مرکز ورق باعث اتلاف انرژی نمی گردد، در ضمن لایه هوا محصور شده بین دیوار و ورق کامپوزیت هم به نوبه  خود یک عایق در نمای ساختمان میشود. 

سطح صاف و صیقلی ورق کامپوزیت باعث می شود که اشعه خورشید را باز تاب کند و مثل یک آیینه عمل میکند و از جذب گرما جلوگیری میکند.

ورق کامپوزیت آلومینیوم از به صرفه ترین مصالح برای زیبا سازی نمای ساختمان است که با کمترینهزینه می‌توان از مزایا و قابلیت های این محصول بهره مند شد و به زیبایی و نظم نمای ساختمان اضافه کرد.

کاربرد ورق کامپوزیت آلومینیوم در پمپ بنزین،دکوراسیون داخلی، پوشش سقف ها، تابلوی فروشگاه ها، غرقه نمایشگاهی، نمای خارجی ساختمان و بازسازی نماهای قدیمی میباشد.

ورق کامپوزیت دارای تنوع رنگی بسیار بالایی است که می‌توان برای هر محیطی نمای متناسب با آن استفاده کرد.

درباره نویسنده

مدیریت administrator

دیدگاه‌ها بسته شده اند.

تماس بگیرید