اجرای نمای شیشه ای با گارانتی آب بندی

توسطمدیریت

اجرای نمای شیشه ای با گارانتی آب بندی

اجرای نمای شیشه ای فریم لس (فرم لس) با گارانتی آب بندی ،مجری نمای شیشه ای با گارانتی، بهترین نمای شیشه ای ساختمان با گارانتی آب بندی ، نمای شیشه ای بدون نفوذ آب و باد ، هزینه و قیمت گارانتی نمای شیشه ای ساختمان ، نمونه قرارداد اجرای نمای شیشه ای ساختمان با گارانتی آب بندی در تهران و کرج، آب بندی نمای شیشه ای ساختمان چیست؟

اجرای نمای شیشه ای فریم لس با گارانتی آب بندی

نماي شيشه‌اي فریم لس یک نمای متداول در ساخت‌ و ساز مدرن است که مورد توجه كار فرمايان و معماران بسیاری قرار گرفته است. فریم لس نوعی شیشه دو جداره است که در آن یکی از لایه های شیشه ای بزرگتر از لایه دیگر است. یکپارچگی و زیبایی شیشه های فریم لس موجب استفاده روز افزون آن در ساختمان های مدرن گردیده است.

این نما یکی از روش های اجرای نمای شیشه ای می باشد.

خیلی از افراد تصور می کنند در این روش به هیچ عنوان فریمی دیده نمی شود در صورتی که اینطور نیست بلکه در این روش فریم آلومینیومی بین شیشه ها بسیار کمتر دیده می شود و روش اجرا به این صورت است که فریم آلومینومی پشت شیشه کار میشود و از روبه رو که به نمای ساختمان نگاه کنید فقط درز باریکی مشاهده می کنید که یک مقدار آلومینوم دیده می شود.

ظاهر شفاف و شيشه‌اي اين نما باعث می شود تا از بروز مشكلاتی از جمله تأثير نزولات آسماني و همچنين شرايط آب و هوايي و … جلوگیری شود.

استفاده از لاستيك‌هاي هوابند و آب‌بند مقاومت اين نما را تضمين مي‌كند.

از اصلی ترین مزیت های نمای شیشه ای فریم لس می توان به موارد ذیل اشاره نمود :

ایجاد سطح یکنواخت شیشه ای

تنوع بسیار بالای رنگ بندی فریم

 امکان نصب آسان

 امکان آب بندی و هوا بندی فوق العاده موثر

سبک بودن نما

 قیمت مناسب و مقرون به صرفه

 نصب آسان

غیر قابل تشخیص بودن فریم های بازشو از خارج از ساختمان

لایه ی عایق برای جلوگیری از آلودگی صوتی و اتلاف انرژی

مقاوم در برابر حوادث طبیعی مانند زلزله

جدید ترین و مدرن ترین طراحی ساختمانی

و …

نحوه کار به این صورت می باشد که قبل از نصب شیشه ها، پروفیل های آلومینیومی را نصب می کنیم و سپس شیشه ها را به گونه ای بر روی این پروفیل ها قرار می دهیم تا فریم ها در داخل شبکه ها قرار بگیرند و با لاستیک های مخفی که دارد از نمای بیرون مشخص نشود. نصب این شیشه ها کار آنقدر آسانی نیست و نیازمند به یک  مجری و نصاب حرفه ای می باشد تا نمای شیشه ای فریم لس نصب گردد.

شركت مهندسي كانسپت با برخورداري از كادري مجرب ورزومه قوي درزمينه اجراي نماي فريم‌لس، همراه با گارانتی آب بندی چند ساله مناسب ترین قیمت ها را در خصوص طراحی، نصب و اجرای نمای شیشه ای فریم لس و یا نماهای شیشه ای با هر روش دیگری مثل کرتین وال یا یونیتایز به شما مشتریان عزیز و محترم ارائه می دهد.

برای اطلاع از این قیمت ها کافی است با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی کامل بکنند..

درباره نویسنده

مدیریت administrator

دیدگاه‌ها بسته شده اند.

تماس بگیرید